Har du en klage angående et produkt?
Fandt du en fejl, en defekt eller et problem på dit produkt? Vent med at sende det tilbage til os. Læs i stedet nedenstående guide for reklamationer og kontakt os. I langt de fleste tilfælde kan vi løse problemet uden vi behøver at sende noget frem og tilbage.
Ifølge den Danske Købelov har du 24 måneders reklamationsret på alle produkter. Dette betyder, at du som kunde kan reklamere og klage over mangler på dit produkt, som var til stede ved levering. Dette forudsætter dog også, at disse fejl og mangler ikke er forårsaget af en forkert brug af produktet eller andet uhensigtsmæssig adfærd. Dette betyder, at din reklamationsret bortfalder, hvis produktet har tegn af forkert brug, misbrug, ikke er blevet vedligeholdt som beskrevet i manualen eller der har været foretaget ændringer af produktets konstruktion.
Hvis reklamationen godkendes kan du enten få repareret eller erstattet varen, blive refunderet helt eller delvist, afhængig af den specifikke situation og vurdering.
Husk at indgive din reklamation indenfor rimelig tid efter du har fundet fejlen. Reklamationer indenfor 2 måneder fra modtagelse af produktet anses normalt som rimelig tid.
Send os billeder for at få din reklamation behandlet hurtigt
For at kunne åbne en reklamation har SkatePro brug for et antal billeder og/eller videoer sendt på e-mail til vores e-mailadresse. Efter alle informationer og billeder er modtaget, vurderer vi sagens detaljer, hvilket normalt ikke tager længere end få hverdage.
Vi har brug for billeder af:
- Hele produktet fra flere vinkler
- Detaljerede billeder, som demonstrerer skaden/ fejlen
- Ved cykler: stelnummer, som kan ses på cyklens stel
Bemærk: Hvis det er for svært at fange problemet på billeder, er du velkommen til også at sende en video. Billederne skal være skarpe og taget i godt lys. Vi anbefaler at den samlede størrelse ikke overstiger 20 MB, da dette desværre kan medføre, at mailen ikke kommer til vores indbakke. Hvis filerne overstiger grænsen, anbefaler vi at du deler filerne over flere mails.
Husk også at sende os følgende informationer:
- Stelnummeret (ved BMX)
- Hvordan opstod fejlen/ skaden/ manglen?
- Hvilken slags tricks har du øvet for nyligt?
- Hvad er brugerens vægt?
- Hvad er brugerens niveau?
- Hvad er ordrenummeret?
Efter vi har modtaget alle disse informationer og billeder, vil vi vurdere detaljerne, hvilket normalt ikke tager længere end få hverdage.
I tilfælde af at du ønsker at aflevere en reklamation fysisk eller du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.