Hjælp & Kontakt
Konto & Ordre |
|
Skift min leveringsadresse | |
Skift min e-mail eller mit telefonummer | |
Se nuværende ordrestatus | |
Hvordan indløser jeg mit gavekort? | |
Hvordan bruger jeg mit SkatePro tilgodehavende? | |
Har du spørgsmål til vores produkter? Tjek vores guides |
Ring eller skriv til os |
Mandag - Torsdag: 10.00-16.00 & Fredag: 10.00-15.00
Spørgsmål? Ring 70 50 03 33 Eller send os en besked: |
Konto & Ordre |
Skift leveringsadressenHvis ordren endnu ikke er sendt, kan vi muligvis ændre leveringsadressen. Send os en mail på . |
Skift e-mail eller telefonnummerDesværre er det ikke muligt at ændre e-mail adressen eller telefonnummeret efter ordren er lagt. |
Se den nuværende ordrestatusFor at se den nuværende ordrestatus skal du gå til Min ordreside. |
Hvordan indløser jeg mit gavekort?Hvis du har en kode fra et gavekort kan du enten tilføje det til din SkatePro konto eller indtaste det direkte ved købet ved at vælge Indløs gavekort/ rabatkode lige under det felt, hvor du vælger betaling. |
Hvordan bruger jeg mit SkatePro tilgodehavende?For at få adgang til dit tilgodehavende, skal du logge ing på din SkatePro konto. Når du er logget ind kan du lægge din ordre og vælge at betale med dit tilgodehavende. Her trækkes dit tilgodehavende så automatisk fra ordrens totale beløb. |
Forsendelse & levering |
Hvor lang tid tager forsendelsen?For at se den aktuelle forsendelsestid, fortsæt til kurven eller gå til vores Leveringsinfo. |
Hvorfor har jeg 2 tracking links?Vi har 2 varehuse, et i Danmark og et i Belgien. I enkelte tilfælde sender vi din ordre fra begge varehuse. Det betyder, at produkterne ikke bliver sendt samlet og ikke nødvendigvis ankommer samtidigt. I sådan et tilfælde vil du blive informeret i den e-mail, hvori vi sender dig link til pakkesporingen. |
Jeg modtog det forkerte produktSend os venligst en e-mail med følgende informationer:
Vent gerne med at sende noget retur til os. Vi sørger for at du får en returlabel, når du kontakter os. :) |
Jeg modtog et ødelagt vare.Var din pakke ødelagt, da den ankom? Var den tapet af fragtfirmaet?
|
Der mangler en vare i min ordre.Find det af scenarierne nedenfor, der er gældende i dit tilfælde 1. Ødelagt pakke Var din pakke ødelagt, da den ankom? Var den blevet tapet af fragtfirmaet? Eller er der noget andet, som indikerer, at varen kan være forsvundet under transporten? Hvis ja, så send os gerne en mail med følgende informationer:
2. Modtog du to tracking links? Vi har 2 varehuse, et i Danmark og et i Belgien. I enkelte tilfælde sender vi din ordre fra begge varehuse. Det betyder, at produkterne ikke bliver sendt samlet og ikke nødvendigvis ankommer samtidigt. I sådan et tilfælde vil du blive informeret i den e-mail, hvori vi sender dig link til pakkesporingen. 3. Ingen af ovenstående Hvis din pakke ikke er ødelagt og du kun har modtaget et tracking link, så tag venligst kontakt til os. |
Returnering & Refundering |
Hvordan returnerer jeg en ordre?Har du brug for at retrunere noget til os? Intet problem, vi har sørget for at gøre det så nemt som muligt. Hos Skatepro kan du nemt registrere din returnering online og bestille en label til at kunne returnere pakken. |
Kan jeg returnere alle produkter?Nej, ikke alt kan returneres. Du kan ikke returnere en service, som du har bedt os udføre til at modificere et produkt eller produkter, som er blevet speciallavet til dine behov. Flere detaljer: Fortrydelsesret undtagelser |
Kan jeg bytte et produkt?Du kan nemt returnere et produkt og lægge en ny ordre med det produkt, du ønsker i stedet. Så snart vi modtager din pakke behandler vi din refundering. Du får besked, når refunderingen er gennemført. |
Hvor lang tid har jeg til at returnere et produkt?Hos SkatePro kan du returnere dine produkter inden for 365 dage. |
Mit produkt har en fejl.Fandt du en fejl eller en defekt på det produkt, som du har købt hos os? Vent venligst med at sende det tilbage. Læs i stedet vores reklamations guide og kontakt os i stedet. I de fleste tilfælde kan vi finde en løsning inden varen behøver at blive sendt frem og tilbage. |